Klantenservice & Support

 Contact met ons opnemen

Als je vragen hebt of hulp nodig hebt, kun je op verschillende manieren contact met ons opnemen. Hier vind je de belangrijkste contactopties:

  • Chat: De snelste manier om contact met ons op te nemen is via de oranje chatknop rechtsonderin op onze website. Hier kun je direct met een van onze medewerkers praten.

  • WhatsApp: Je kunt ons ook bereiken via WhatsApp op het nummer: +31 6 83 92 22 61.

  • Telefoon: Heb je liever telefonisch contact? Je kunt ons bereiken op: +31 85 109 12 00.

Veelgestelde Vragen (FAQ)

1. Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Je kunt de status van je bestelling en de trackingcode volgen op de My Order-pagina. Je hebt alleen je bestelnummer en e-mailadres nodig om in te loggen.

  • Trackingcode ontvangen: Je ontvangt de trackingcode binnen 72 uur na de “Je order is verwerkt” e-mail. Let op, voor assemblage op bestelling geldt dit niet.

2. Wat moet ik doen als ik mijn betaling al heb gedaan, maar de orderstatus is niet geüpdatet?

Als je al hebt betaald, maar je orderstatus nog niet is bijgewerkt, wacht dan minimaal 12 uur voordat je contact met ons opneemt. Als je na 12 uur geen updates hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via de chat of WhatsApp.

3. Wat als mijn bestelling nog niet betaald is?

Als je gekozen hebt voor een directe bankoverschrijving en je betaling nog niet hebt gedaan, maak dan het totaalbedrag over naar ons bankrekeningnummer:

  • IBAN: NL89 KNAB 0602 4502 68

  • BIC: KNABNL2H

  • Omschrijving: Bestelnummer {order_number}

Zodra je de betaling hebt uitgevoerd, neem dan contact met ons op via de chat of WhatsApp zodat wij deze kunnen verifiëren.

4. Wat gebeurt er als ik een product heb besteld dat wordt geassembleerd op bestelling?

Producten die onder assemblage op bestelling vallen, worden pas na bestelling geassembleerd en verzonden. De levertijd voor deze producten bedraagt meestal 3-8 werkdagen. Je vindt op de productpagina of het product onder assemblage valt, in dat geval wordt in plaats van “Op voorraad” aangegeven “Assemblage op bestelling”.

5. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Bestellingen voor gepersonaliseerde producten die onder assemblage op bestelling vallen kunnen niet geannuleerdworden, omdat het product specifiek voor jou wordt geassembleerd. Zorg ervoor dat je de bestelling goed hebt gecontroleerd voordat je deze plaatst.

6. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice als ik een probleem heb met mijn product?

Als je een probleem hebt met een product, neem dan contact met ons op via de oranje chatknop of stuur een WhatsApp-bericht naar +31 6 83 92 22 61. We zullen je zo snel mogelijk helpen.

Levering en Verzending

  • Levering binnen Nederland: Je kunt je bestelling meestal binnen 1-2 werkdagen ontvangen, afhankelijk van de voorraadstatus.

  • Internationale levering: De levertijd naar België en andere Europese landen is 1-5 werkdagen, en wereldwijd 3-8 werkdagen.

  • Producten uit assemblage: Indien een product uit assemblage komt, kan de levertijd iets langer zijn, en ontvang je de trackingcode meestal binnen 1 week.