Assemblage op bestelling

LET OP: ASSEMBLAGELIJN 28 jan - 14 feb GESLOTEN

Let op: De assemblagelijn is GESLOTEN van 28 januari tot en met 14 februari. Bestellingen worden gedurende deze periode NIET geassembleerd. Als je tijdens deze dagen een bestelling plaatst, wordt jouw order opgepakt op 14 februari.

Je ontvangt WEL een bevestiging binnen 72 uur dat jouw order is verwerkt. Dit betekent dat we de order naar onze assemblagelijn hebben gestuurd, waar deze tot 14 februari in de wacht staat. Na 14 februari gaat de assemblagelijn weer open en worden bestellingen in volgorde van oud naar nieuw geassembleerd en verzonden.

Kortom, als je tussen 28 januari en 14 februari bestelt, verwacht dan enige vertraging. Excuses voor het ongemak.

Waarom?

Sommige items in ons aanbod kunnen niet als kant-en-klare producten op voorraad worden geplaatst. Dit komt bijvoorbeeld doordat ze worden geprogrammeerd op basis van het chassisnummer van de auto, of omdat het aantal mogelijke combinaties eenvoudigweg te hoog is. Voor elk product dat bij ons wordt geassembleerd of op bestelling wordt gecodeerd, vind je hieronder een beknopte uitleg waarom we bestellingen voor deze producten op deze manier verwerken.

Android Navigatieschermen
Door de groeiende vraag naar steeds meer uitgebreide productopties voor Android schermen, hebben wij deze niet meer ‘kant-en-klaar’ op voorraad.ย 

De laatste jaren zijn de opties steeds meer uitgebreid. Waar we vroeger bijvoorbeeld twee versies hadden, zijn dat er nu een stuk meer. Daarnaast bieden wij onze klanten steeds meer keuze in welke componenten zij in hun scherm willen. Zo kan je het aantal ram kiezen, de processor, welk LCD paneel, enzovoort.ย 

Echter, door de vele opties zijn er enorm veel verschillende variaties. Dit vermenigvuldigd met het aantal auto’s waarvoor wij schermen leveren maakt dat wij voor de Android schermen geen voorraad meer kunnen aanhouden. Het aanbod wordt simpelweg te divers, wat resulteert in vaak overblijvende oude voorraad en een continu gevuld magazijn met producten die lang in voorraad blijven liggen.

Hierdoor zijn wij voor de Android schermen sinds februari 2023 gewisseld naar rechtstreekse verzending vanuit onze assemblagelijn en assembleren we het scherm pas na bestelling. Zo blijven we dynamisch en kunnen we de klant alle mogelijke opties die wij kunnen leveren, ook aanbieden.

Daarnaast maakt dit het ook mogelijk om de producten nog meer ‘plug en play’ af te leveren dan ze al waren. Eerder diende je namelijk nog de initiรซle configuratie van bijvoorbeeld scherm type, can protocol enzovoort zelf in te stellen. Doordat we het scherm nu assembleren voor JOU, kunnen we het scherm ook zo goed als 100% plug en play leveren, inclusief de instellingen. Mochten de instellingen toch nog niet goed staan, kun je deze uiteraard net als eerder met onze handleiding eenvoudig zelf wisselen.

Digitale Dashboards
Doordat de digitale dashboards moeten voorzien van het chassisnummer van de auto waar deze in komt om correct te functioneren, laten we deze assembleren en coderen op bestelling. Zo ben jij zeker van 100% pas garantie en een plug&play installatie.ย 

Dashcam
Het aantal mogelijke combinaties, rekening houdend met resolutie, SD-kaartopslag en vooral het unieke plastic frame dat per auto verschilt, vereist dat we deze op bestelling assembleren. Op deze manier kunnen we elke optie aanbieden met betrekking tot resolutie en uitbreidingen voor IEDERE auto. Bovendien ben je er zeker van dat we het juiste frame gebruiken op basis van de door jou aangeleverde foto.

Digitale Airco Panelen
De ene auto heeft stoelverwarming, terwijl de andere dat niet heeft. Sommige hebben zelfs stoelverkoeling, terwijl anderen dat niet hebben, enzovoort. Om ervoor te zorgen dat het airco-paneel uiteindelijk plug-and-play functioneert, assembleren en coderen we het op basis van het chassisnummer dat je opgeeft tijdens het bestellen.

Digitale Facelift Stuurwiel Knoppen (Land-, Range Rover & Jaguar)
De ene auto heeft lane assist, terwijl de andere dat niet heeft. Sommige hebben zelfs adaptieve cruise, terwijl anderen dat niet hebben, enzovoort. Om ervoor te zorgen dat de stuurwiel knoppen uiteindelijk plug-and-play functioneren, assembleren en coderen we het op basis van het chassisnummer dat je opgeeft tijdens het bestellen.

Hoe?

Wij hebben in 2022 een assemblagelijn opgestart buiten Europa. Waar we dit eerst nog in Nederland deden, hebben we nu een assemblagelijn rechtstreeks bij de bron van onze sub componenten. Zo zitten we nu bijvoorbeeld dichtbij diverse fabrikanten, onder andere de fabrikant van de  LG LCD panelen, Qualcomm processoren, de fabrikant van de frames, enzovoort. Hier laten we onze ‘assemblage op bestelling’ producten assembleren en coderen. 

Ik heb besteld, wat gebeurt er nu?

De order wordt direct doorgestuurd naar de assemblage afdeling. Zij zullen het product assembleren, coderen en deze daarna verpakken inclusief de extra bestelde accessoires indien van toepassing. Daarna zullen zij deze rechtstreeks naar je opsturen.

Belangrijk:
1. De assemblagelijn is buiten Europa. Echter is dit nog steeds onze eigen assemblage. Je ontvangt dus nog steeds onze eigen producten zoals je gewend bent. Van dezelfde uitstekende kwaliteit. Schrik dus niet als de tracking code zegt dat het uit een ander land dan Nederland wordt verzonden.ย 
2. Ook al wordt het buiten Nederland verzonden. Europese klanten kunnen de verzending met oog op invoer als een Europese zending opvatten. Er zijn dus geen import kosten of andere zaken. De zending is in dat opzicht niet anders dan een Nederlandse zending.
3. De levertijd totaal bedraagt 4-13 werkdagen wereldwijd. Hier zit de assemblage tijd bij inbegrepen.
4. Geen annuleringen. De assemblage order wordt DIRECT doorgestuurd naar de assemblage afdelingen en zo snel mogelijk door hen verzonden. Dit proces kan niet worden geannuleerd. Dus, ook als er nog geen tracking code is, kunnen we het niet annuleren omdat het proces al van start is gegaan.
5. Geen retourneringen. Het product wordt voor jouw auto gemaakt en naar jouw wensen samengesteld op basis van de informatie die je ons geeft tijdens het bestellen. Hierdoor wordt het product gezien als een gepersonaliseerd product en vervalt het retourrecht. Indien je niet tevreden bent of er problemen zijn zullen we je natuurlijk helpen en indien nodig het scherm terug nemen. Echter een retour ‘omdat je je bedacht hebt’ is niet mogelijk.ย