Assemblage op bestelling
Waarom?
Door de gegroeide vraag naar steeds meer uitgebreide productopties voor Android schermen, hebben wij deze niet meer ‘kant-en-klaar’ op voorraad.
De laatste jaren zijn de opties steeds meer uitgebreid. Waar we vroeger bijvoorbeeld twee versies hadden, zijn dat er nu een stuk meer. Daarnaast bieden wij onze klanten steeds meer keuze in welke componenten zij in hun scherm willen. Zo kan je het aantal ram kiezen, de processor, welk LCD paneel, enzovoort.
Echter, door de vele opties zijn er enorm veel verschillende variaties. Dit vermenigvuldigd met het aantal auto’s waarvoor wij schermen leveren maakt dat wij voor de Android schermen geen voorraad meer kunnen aanhouden. Het aanbod wordt simpelweg te divers waardoor we vaak met oude voorraad blijven zitten en ons gehele magazijn ook continu vol staat met producten die lang blijven liggen.
Hierdoor zijn wij voor de Android schermen sinds februari 2023 gewisseld naar rechtstreekse verzending vanuit onze assemblage lijn en assembleren we het scherm pas na bestelling. Zo blijven we dynamisch en kunnen we de klant alle mogelijke opties die wij kunnen leveren, ook aanbieden.
Daarnaast maakt dit het ook mogelijk om de producten nog meer ‘plug en play’ af te leveren dan ze al waren. Eerder diende je namelijk nog de initiële configuratie van bijvoorbeeld scherm type, can protocol enzovoort zelf in te stellen. Doordat we het scherm nu assembleren voor JOU, kunnen we het scherm ook zo goed als 100% plug en play leveren, inclusief de instellingen. Mochten de instellingen toch nog niet goed staan, kun je deze uiteraard net als eerder met onze handleiding eenvoudig zelf wisselen.
Hoe?
Wij hebben in 2022 een assemblage lijn opgestart buiten Europa. Waar we dit eerst nog in Nederland deden, hebben we nu een assemblage lijn rechtstreeks bij de bron van onze sub componenten. Zo zitten we nu bijvoorbeeld dichtbij diverse fabrikanten, onder andere de fabrikant van de LG LCD panelen, Qualcomm processoren, de fabrikant van de frames, enzovoort.
Ik heb besteld, wat gebeurt er nu?
De order wordt direct doorgestuurd naar de assemblage afdeling. Zij zullen het scherm assembleren en deze daarna verpakken inclusief de extra bestelde accessoires indien van toepassing. Daarna zullen zij deze rechtstreeks naar je opsturen.
Belangrijk:
1. De assemblage lijn is buiten Europa. Echter is dit nog steeds onze eigen assemblage. Je ontvangt dus nog steeds onze eigen producten zoals je gewend bent. Van dezelfde, uitstekende kwaliteit. Schrik dus niet als de tracking code zegt dat het uit een ander land dan Nederland wordt verzonden.
2. Ook al wordt het buiten Nederland verzonden. Europese klanten kunnen de verzending met oog op invoer als een Europese zending opvatten. Er zijn dus geen import kosten of andere zaken. De zending is in dat opzicht niet anders dan een Nederlandse zending.
2. De levertijd totaal bedraagt 4-13 werkdagen wereldwijd. Hier zit de assemblage tijd bij inbegrepen.
3. Geen annuleringen. De assemblage order wordt DIRECT doorgestuurd naar de assemblage afdelingen en zo snel mogelijk door hen verzonden. Dit proces kan niet worden geannuleerd. Dus, ook als er nog geen tracking code is, kunnen we het niet annuleren omdat het proces al van start is gegaan.
4. Geen retourneringen. Het scherm wordt voor jouw auto gemaakt en naar jouw wensen samengesteld op basis van de informatie die je ons geeft tijdens het bestellen. Hierdoor wordt het product gezien als een gepersonaliseerd product en vervalt het retourrecht. Indien je niet tevreden bent of er problemen zijn zullen we je natuurlijk helpen en indien nodig het scherm terug nemen. Echter een retour ‘omdat je je bedacht hebt’ is niet mogelijk.